Evaluation im Kulturmarketing
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Wegner, Nora |
Published in: |
Kompendium Kulturmarketing : Handbuch für Studium und Praxis. - München : Vahlen, ISBN 978-3-8006-3886-4. - 2011, p. 187-200
|
Subject: | Kulturmanagement | Cultural management | Nonprofit-Marketing | Nonprofit marketing | Bewertung | Evaluation |
-
Talking theatre is more than a test drive : two audience development methodologies under review
Scollen, Rebecca, (2009)
-
Klein, Armin, (2011)
-
Kompendium Kulturmanagement : Handbuch für Studium und Praxis
Klein, Armin, (2008)
- More ...
-
Touristen im Museumspublikum : Befunde empirischer Untersuchungen aus Museumsperspektive
Klein, Hans-Joachim, (2010)
-
Robustness of subgame perfect implementation
Eccles, Peter, (2016)
-
Scalable Games : Modelling Games of Incomplete Information
Eccles, Peter, (2017)
- More ...