Die Gewinnung junger Zielgruppen für öffentliche Kultureinrichtungen mittels Marktsegmentierung : eine empirische Untersuchung am Beispiel eines Philharmonieorchesters
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Drengner, Jan ; Sachse, Manuela ; Zanger, Cornelia |
Published in: |
Tourismus-Journal : Zeitschrift für tourismuswissenschaftliche Forschung und Praxis. - Stuttgart : Lucius & Lucius, ISSN 1433-5948, ZDB-ID 1382063-1. - Vol. 8.2004, 2, p. 159-176
|
Subject: | Kultursektor | Cultural sector | Musikwirtschaft | Music industry | Marktsegmentierung | Market segmentation | Marketingmanagement | Marketing management | Zielgruppe | Target group | Clusteranalyse | Cluster analysis | Deutschland | Germany |
-
Customer-oriented benefit segmentation : an integrated approach
Aghdaie, Mohammad Hasan, (2014)
-
Using segment level stability to select target segments in data-driven market segmentation studies
Dolnicar, Sara, (2017)
-
Improving customer segmentation via classification of key accounts as outliers
Spoor, Jan Michael, (2023)
- More ...
-
Drengner, Jan, (2004)
-
Sachse, Manuela, (2010)
-
Drengner, Jan, (2007)
- More ...