Golden -i-: Konzeption und empirische Validitätsüberprüfung eines neuen Instrumentes zur Messung von Markenimages
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Farsky, Mario ; Eggers, Felix |
Published in: |
Marketing : ZFP ; journal of research and management. - München : Beck, ISSN 0344-1369, ZDB-ID 717348-9. - Vol. 29.2007, 2, p. 105-118
|
Subject: | Markenimage | Brand image | Messung | Measurement |
-
Validly measuring destination image in survey studies
Dolnicar, Sara, (2013)
-
Brand association in jewellery segment : scale development and validation
Jaggi, Shamily, (2020)
-
Designing a measurement scale for e-reputation
Dutot, Vincent, (2015)
- More ...
-
Der Preis einer Stadt: wie viel ein Spreewald im Kampf um Talente wert ist
Eggers, Felix, (2009)
-
Image measurement with Golden - i - : a technical report
Farsky, Mario, (2006)
-
Der Preis einer Stadt: Wie viel ein Spreewald im Kampf um Talente wert ist
Eggers, Felix, (2009)
- More ...