I+T-Marketing als Schnittstellenmanagement und zielgerichtetes "Simultaneous Product Development"
Year of publication: |
1993
|
---|---|
Authors: | Hofmaier, Richard |
Published in: |
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen. - Landsberg/Lech : Verl. Moderne Industrie, ISBN 3-478-22652-X. - 1993, p. 287-303
|
Subject: | Hochtechnologie | High technology | B-to-B-Marketing | Business-to-business marketing | Innovation | Innovationsmanagement | Innovation management | Europa | Europe | Japan |
-
Park, Changhyun, (2015)
-
Shoham, Aviv, (2017)
-
Knowledge integration mechanisms in high-technology business-to-business services vendors
Malik, Ashish, (2016)
- More ...
-
Hofmaier, Richard, (1993)
-
Erfolgsstrategien in der Investitionsgüterindustrie
Hofmaier, Richard, (1995)
-
Hofmaier, Richard, (1992)
- More ...