International market entry of wholesale companies in emerging markets : Metro Cash & Carry in India
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Geigenmüller, Anja ; Schwertfeger, Marko |
Published in: |
Fallstudien zum Internationalen Management : Grundlagen - Praxiserfahrungen - Perspektiven. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-2967-9. - 2011, p. 341-356
|
Subject: | Metro Group | Internationaler Markteintritt | International market entry | Großhandel | Wholesale trade | Deutschland | Germany | Indien | India | Schwellenländer | Emerging economies |
-
Market entry strategies and performance of Indian firms in Germany
Garg, Ritam, (2017)
-
Internationalisierung als strategische Option des Großhandels : Synopse der Entwicklungsalternativen
Swoboda, Bernhard, (2002)
-
Faroque, Anisur R., (2015)
- More ...
-
Leischnig, Alexander, (2011)
-
Schwertfeger, Marko, (2012)
-
Lenk, Kristin, (2018)
- More ...