Interne Kommunikation zu Corporate Social Responsibility (CSR) : Mitarbeitende informieren, konsultieren und beteiligen
Year of publication: |
2019
|
---|---|
Authors: | Aebi, Adrian ; Frischherz, Bruno |
Published in: |
Interne Kommunikation : theoretische, empirische und praktische Perspektiven. - Köln : Herbert von Halem Verlag, ISBN 978-3-86962-304-7. - 2019, p. 201-218
|
Subject: | Interne Kommunikation | Internal communication | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility |
-
Kukovec, Darja, (2018)
-
Activities of the human resources department influenced by the organizational culture
Urbancová, Hana, (2022)
-
Suh, Yon Jin, (2016)
- More ...
-
M 3 : der Managementansatz der Hochschule Luzern - Wirtschaft
Peter, Daniel, (2011)
-
Personalmanagement und Personalethik
Kaudela-Baum, Stephanie, (2011)
-
Metathinking : The Art and Practice of Transformational Thinking
Shannon, Nick, (2020)
- More ...