Käuferverhalten und Segmentierung
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Wegmann, Christoph |
Published in: |
Marketing im Nebenfach. - Berlin : BWV - Berliner Wissenschafts-Verlag, ISBN 3-8305-3253-9. - 2013, p. 21-38
|
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Marktsegmentierung | Market segmentation |
-
Consumer involvement and associated behaviour in the UK high-end retail off-trade wine market
Bruwer, Johan, (2014)
-
Who buys organic food? : understanding different types of consumers
Gumber, Gunjan, (2021)
-
Deccax, Ronaldo Andrade, (2019)
- More ...
-
Service Excellence in Managementberatungen durch konsequente Klientenorientierung
Wegmann, Christoph, (2007)
-
Internationales Beschwerdemanagement
Wegmann, Christoph, (2001)
-
eServices-Marketing : Grundlagen und Besonderheiten des Dienstleistungsmarketing von eServices
Wegmann, Christoph, (2000)
- More ...