Maßnahmen für die Einführung unternehmensinterner Social Media
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Stieglitz, Stefan ; Meske, Christian |
Published in: |
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik. - Wiesbaden : Springer Vieweg, ISSN 1436-3011, ZDB-ID 1015731-1. - Vol. 49.2012, 287, p. 36-43
|
Subject: | Social Web | Social web | Intranet | Aktiengesellschaft | Listed company | Deutschland | Germany |
-
Herberger, Tim, (2020)
-
Disseminating earnings disclosures via Twitter : empirical evidence from German listed firms
Riegel, Elias, (2022)
-
Social Software als Ansatz für dezentrales Wissensmanagement im Unternehmen
Langen, Manfred, (2006)
- More ...
-
Meske, Christian, (2019)
-
Adoption and use of social media in small and medium-sized enterprises
Meske, Christian, (2013)
-
A role model-based approach for modelling collaborative processes
Bögel, Stephan, (2014)
- More ...