Marketing für Innovationen : wie innovative Unternehmen die Bedürfnisse ihrer Kunden erfüllen
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Other Persons: | Baaken, Thomas (contributor) |
Publisher: |
Lichtenberg (Odw.) : Harland Media |
Subject: | Produktinnovation | Kundenorientierung | Marketing | Aufsatzsammlung |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] ; Description [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Marketing für Innovationen : wie innovative Unternehmen die Bedürfnisse ihrer Kunden erfüllen
Baaken, Thomas, (2010)
-
Public health branding : applying marketing for social change
Evans, W. Douglas, (2008)
-
Handbuch Bankvertrieb : Theorie und Praxis im Zukunftsdialog
Hellenkamp, Detlef, (2016)
- More ...
-
Developing University-Business Cooperation through Evidence-based Management: A German Case
Kliewe, Thorsten, (2016)
-
Dottore, Antonio,
-
Corporate Venture Management und Entrepreneurial Marketing
Kliewe, Thorsten, (2019)
- More ...