Marktsegmentierung : Marktnischen finden und besetzen ; mit Tabellen
Year of publication: |
2000
|
---|---|
Other Persons: | Pepels, Werner (contributor) ; Ammann, Paul (contributor) |
Publisher: |
Heidelberg : Sauer |
Subject: | Marketing | Marktsegmentierung |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Divide and conquer : target your customers through market segmentation
Webber, Harry, (1998)
-
Dienstleistungsspezifische Preissegmentierung im Kontext der Preiskomplexitätswahrnehmung
Thunig, Jan, (2006)
-
Gender, design and marketing : how gender drives our perception of design and marketing
Moss, Gloria, (2009)
- More ...
-
B2B-Handbuch Operations-Management : Industriegüter erfolgreich vermarkten
Pepels, Werner, (2009)
-
Grundlagen des After Sales Marketing
Pepels, Werner, (2014)
-
E-Business-Anwendungen in der Betriebswirtschaft
Pepels, Werner, (2002)
- More ...