MAYA (most advanced yet accetable [acceptable]) : eine vielversprechende Werbemaxime?
Year of publication: |
1994
|
---|---|
Authors: | Mayer, Hans |
Other Persons: | Bender, Stephanie (contributor) |
Published in: |
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung. - Berlin : Duncker & Humblot, ISSN 0021-3985, ZDB-ID 2488-0. - Vol. 40.1994, 4, p. 355-370
|
Subject: | Werbung | Advertising | Deutschland | Germany |
-
QR code advertising : a cross-country comparison of Turkish and German consumers
Bayrak Meydanoğlu, Ela Sibel, (2018)
-
Innovativeness and broadcaster listenership : evidence from the German radio industry
Lokshin, Boris, (2013)
-
Logemann, Jan, (2022)
- More ...
-
Zur Frage der Rechenbarkeit des subjektiven Wertes
Mayer, Hans, (1953)
-
Mayer, Hans, (1949)
-
Studien über Autorität und Familie : Forschungsberichte aus dem Institut für Sozialforschung
Horkheimer, Max, (1936)
- More ...