mCRM : Möglichkeiten und Grenzen eines modernen Kundenbeziehungsmanagements
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Silberer, Günter ; Schulz, Sebastian |
Published in: |
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]. - Berlin : Springer, ISBN 978-3-540-85295-7. - 2008, p. 149-163
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Mobile Business | Mobile business | Mobilkommunikation | Mobile communications | Erfolgsfaktor | Success factor |
-
Principles for successful mobile CRM in organisations from data mining perspective
Bhatnagar, Vishal, (2010)
-
Mobile commerce adoption in Spain : the influence of consumer attitudes and ICT usage behaviour
Aldas-Manzano, Joaquin, (2009)
-
Driving forces for m-commerce success
Zhang, Jason J., (2003)
- More ...
-
Vertrauen und Vertrauenswürdigkeit im Internet am Beispiel von Internetapotheken
Schulz, Sebastian, (2008)
-
Vertrauen, Risiko und Usability bei der Nutzung von Internetapotheken
Büttner, Oliver B., (2006)
-
Mobile customer relationship management (mCRM) : constraints and challenges
Silberer, Günter, (2010)
- More ...