Measurement characteristics of Aaker's brand personality dimensions : lessons to be learned from human personality research
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Eisend, Martin ; Sauer, Nicola E. |
Published in: |
Psychology & marketing. - Hoboken, NJ : Wiley Blackwell, ISSN 0742-6046, ZDB-ID 226933-8. - Vol. 30.2013, 11, p. 950-958
|
Subject: | Markenimage | Brand image | Messung | Measurement | Persönlichkeitsmerkmal | Personality trait | Meta-Analyse | Meta-analysis |
-
The past, present, and future of measurement and methods in marketing analysis
Ding, Yu, (2020)
-
Fang, Ruolian, (2015)
-
The Big Five personality traits and earnings : a meta-analysis
Alderotti, Giammarco, (2021)
- More ...
-
Brand personality: a meta-analytic review of antecedents and consequences
Eisend, Martin, (2013)
-
Wahrnehmung und Akzeptanz des Internet als Einkaufsstätte : Theorie und empirische Befunde
Bauer, Hans H., (1999)
-
Frauen als Zielgruppe : das Beispiel einer geschlechtsspezifischen Vermarktung von Bildungsangeboten
Bauer, Hans H., (2003)
- More ...