Mehr Marketingeffizienz mit Kundendaten : das Beispiel Migros
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Bartels, Hans-Albrecht ; Büren, Adrian ; Hribar, Claudia |
Published in: |
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis. - St. Gallen : Thexis Verlag, ISSN 1865-6544, ZDB-ID 2412643-3. - Vol. 25.2008, 2, p. 18-23
|
Subject: | Marketingmanagement | Marketing management | Category Management | Category management | Performance-Messung | Performance measurement |
-
The impact of introducing a customer loyalty program on category sales and profitability
Chen, Lin, (2022)
-
Algorithm of forming the category management in the DIY market segment
Romat, Yevgeny, (2018)
-
Governing firms, shaping markets : the role of calculative devices
Azimont, Frank, (2010)
- More ...
-
Mehr Marketingeffizienz mit Kundendaten : das Beispiel Migros
Bartels, Hans-Albrecht, (2008)
-
Kundenbindung im Detailhandel : das Beispiel Migros Schweiz
Arpagaus, Christian, (2010)
-
Kundenbindung im Detailhandel : das Beispiel Migros Schweiz
Arpagaus, Christian, (2013)
- More ...