Modernes Hospitality Marketing : Grundlagen, Strategien und Instrumente für einen wertschöpfungsstarken Tourismus
Year of publication: |
2023
|
---|---|
Authors: | Errichiello, Oliver Carlo ; Bayer, Sandra |
Publisher: |
2023.: Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden 2023.: Wiesbaden : Imprint: Springer Gabler |
Subject: | Hotelmarketing | Tourismus | Hotellerie | Destinationsmarketing | Gastronomie | Dienstleistungsmarketing | Markenmanagement | Brand Management |
-
Strategic importance of "brand" in tourism and hotel industry
Glavor, Kate, (2012)
-
Service-dominant logic : the road map to value co-creation in place marketing
Daskou, Sofia, (2022)
-
The role of customer engagement in building consumer loyalty to tourism brands
So, Kevin Kam Fung, (2016)
- More ...
-
Errichiello, Oliver Carlo, (2021)
-
Leistung ist Prupose : die Markensoziologie als Nachhaltigkeitsmanagement
Errichiello, Oliver Carlo, (2021)
-
Errichiello, Oliver Carlo, (2022)
- More ...