Näher zum Kunden : Kommunikation nach aussen
Year of publication: |
1996
|
---|---|
Other Persons: | Belz, Christian (contributor) ; Balmer, Hans (contributor) |
Publisher: |
Zürich : Verl. Industrielle Organisation [u.a.] |
Subject: | Kundenorientierung | Marketing | Kommunikationspolitik | Aufsatzsammlung |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Is it possible to improve the relationship between marketing and sales?
Kolouchova, Daniela, (2014)
-
Gamification as a marketing strategy for Garuda Indonesia loyalty program
Widyani, Donafeby, (2021)
-
Customer loyalty-related marketing measures in fashion markets
Möslein-Tröppner, Bodo, (2020)
- More ...
-
Föderalismus und interregionale Wohlstandsunterschiede in der Schweiz
Balmer, Hans, (1981)
-
Interregionale Wohlstandsunterschiede : Stand u. Entwicklung
Balmer, Hans, (1979)
-
Interregionaler Wohlstandsausgleich und regionale Selbstbestimmung
Balmer, Hans, (1981)
- More ...