Nachhaltiger Konsum - der Unterschied zwischen subjektiv und objektiv um-weltfreundlichem Kaufverhalten
Year of publication: |
2016
|
---|---|
Authors: | Haubach, Christian ; Eberhart, Andrea K. |
Published in: |
Forschung für Nachhaltigkeit an deutschen Hochschulen. - Wiesbaden : Springer Spektrum, ISBN 3-658-10545-3. - 2016, p. 297-311
|
Subject: | Umweltbewusstsein | Environmental consciousness | Nachhaltiger Konsum | Sustainable consumption | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour |
-
Pinto, Diego Costa, (2014)
-
Vetöné Mózner, Zsófia, (2014)
-
How does the theory of consumption values contribute to place identity and sustainable consumption?
Lee, Christina K. C., (2015)
- More ...
-
Eberhart, Andrea K., (2017)
-
Thinking green, buying green? : drivers of pro-environmental purchasing behavior
Eberhart, Andrea K., (2015)
-
Eberhart, Andrea K., (2016)
- More ...