Persönliche Kommunikation und Marke
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Baumgarth, Carsten ; Schmidt, Marco |
Published in: |
Handbuch Markenkommunikation : Grundlagen, Konzepte, Fallbeispiele. - München : Vahlen, ISBN 978-3-8006-3433-0. - 2008, p. 247-263
|
Subject: | Markenführung | Brand management | Direktmarketing | Direct marketing |
-
The dark side of bilateral encroachment within a supply chain
Nie, Jiajia, (2022)
-
An exploratory study on attitude persistence using sales promotion
Jones, Joseph M., (2008)
-
Got EQ? : cool! ; the fast track for future marketing winners
Thiel, Diederick van, (2009)
- More ...
-
Baumgarth, Carsten, (2010)
-
Baumgarth, Carsten, (2010)
-
Persönliche Kommunikation (PK) als vergessenes Instrument der Markenkommunikation
Baumgarth, Carsten, (2008)
- More ...