Planungsprozess einer Integrierten Markenkommunikation
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Bruhn, Manfred |
Published in: |
Handbuch Markenkommunikation : Grundlagen, Konzepte, Fallbeispiele. - München : Vahlen, ISBN 978-3-8006-3433-0. - 2008, p. 93-109
|
Subject: | Markenführung | Brand management | Strategisches Management | Strategic management |
-
Managing a complex global circular economy business model : opportunities and challenges
Smith, Peter H., (2018)
-
The influence of key capabilities on brand portfolio-based competitve advantage
Chailan, Claude, (2013)
-
Merlo, Elisabetta, (2020)
- More ...
-
Exzellenz im Dienstleistungsmarketing : Fallstudien zur Kundenorientierung
Bruhn, Manfred, (2002)
-
Marktorientierte Führung : im wirtschaftlichen und gesellschaftlichen Wandel
Bruhn, Manfred, (2007)
-
Bruhn, Manfred, (2011)
- More ...