Retail power plays : from trading to brand leadership ; strategies for building retail brand value
Year of publication: |
1997
|
---|---|
Authors: | Wileman, Andrew ; Jary, Michael |
Publisher: |
Basingstoke : Macmillan Business |
Subject: | Markenartikel | Handel |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Lindstrøm, Martin, (2002)
-
Handelsmarken von Einkaufsvereinigungen des Einzelhandels
Grafe, Christoph, (1991)
-
Private label : turning the retail brand threat into your biggest opportunity
Lincoln, Keith, (2008)
- More ...
-
Marken-Power : warum Aldi, Ikea, H&M und Co. so erfolgreich sind
Jary, Michael, (1999)
-
Marken-Power : warum Aldi, Ikea, H&M und Co. so erfolgreich sind
Jary, Michael, (1999)
-
Marken-Power : Warum Aldi, Ikea, H&M und Co. so erfolgreich sind
Jary, Michael, (1999)
- More ...