Reverse Innovation : wie globale Unternehmen erfolgreich wachsen
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Fend, Lars |
Published in: |
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]. - Berlin : Uni-Edition, ISBN 3-942171-98-8. - 2013, p. 101-115
|
Subject: | Multinationales Unternehmen | Transnational corporation | Produktentwicklung | New product development | Innovationsmanagement | Innovation management |
-
Emerging markets firms' catch-up strategy in new product development : cases from Chinese companies
Jiang, Crystal X., (2016)
-
Brem, Alexander, (2015)
-
Leung, Fine F., (2020)
- More ...
-
Meyer, Anton, (1996)
-
Fend, Lars, (2020)
-
Die mentale Fitness stärken : Coachingmethoden der Positiven Psychologie bei Veränderungsvorhaben
Fiedler, Marina, (2013)
- More ...