Sales promotion : how to create, implement & integrate campaigns that really work
Year of publication: |
2010 ; 5. ed.
|
---|---|
Authors: | Mullin, Roddy |
Publisher: |
London [u.a] : Kogan Page |
Subject: | Verkaufstechnik | Sales-promotion | Marketing |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Der totale Verkaufserfolg : die Geheimnisse des erfolgreichen Geschäftsabschlusses
Ziglar, Zig, (2006)
-
Modernes Verkaufen für Dummies : [die richtigen Techniken und Methoden im 21. Jahrhundert]
Roberts, Ralph R., (2009)
-
Führen und Verkaufen : mehr Erfolg im Filialgeschäft von Banken und Sparkassen
Geyer, Günther, (2010)
- More ...
-
Sales promotion : how to create, implement & integrate campaigns that really work
Mullin, Roddy, (2010)
-
Williams, Alison, (2007)
-
Sales promotion : how to create, implement and integrate campaigns that really work
Cummins, Julian, (2008)
- More ...