Segmenting the Chinese consumer goods market : a hybrid approach
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Bauer, Erich ; Liu, Yanli |
Publisher: |
Bremen : IWIM, Inst. für Weltwirtschaft und Internat. Management, Univ. |
Subject: | China | Marktsegmentierung | Verbrauchsgütermarkt |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
Extent: | V, 82 S. : zahlr. graph. Darst., Kt. |
---|---|
Series: | Materialien des Wissenschaftsschwerpunktes "Globalisierung der Weltwirtschaft". - Bremen, ISSN 0948-3837. - Vol. 39 |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Language: | English |
Classification: | Wirtschaftsentwicklung, Wirtschaftsstruktur: Allgemeines |
Source: |
-
Meždu častnym sektorom i gosudarstvom : rynok posrednikov i sovremennoj Rossii
Migin, Sergej V., (2005)
-
Communicating with the multicultural consumer : theoretical and practical perspectives
Mueller, Barbara, (2008)
-
Socijalizam i modernizacija u NR Kini : teorija i praksa reformi u Kini posle Mao Cedunga
Simić, Predrag, (1988)
- More ...
-
Segmenting the Chinese consumer goods market : a hybrid approach
Bauer, Erich, (2006)
-
Segmenting the Chinese consumer goods market : a hybrid approach
Bauer, Erich, (2006)
-
Internationales Management : Beiträge zur Zusammenarbeit ; Eberhard Dülfer zum 70. Geburtstag
Bauer, Erich, (1994)
- More ...