Service Value : eine Einführung in die theoretischen und praktischen Problemstellungen
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Bruhn, Manfred ; Hadwich, Karsten |
Published in: |
Service Value als Werttreiber : Konzepte, Messung und Steuerung. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 978-3-658-02139-9. - 2014, p. 3-31
|
Subject: | Dienstleistungsmanagement | Service management | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Marketingtheorie | Marketing theory |
-
Service experience co-creation : conceptualization, implications, and future research directions
Jaakkola, Elina, (2015)
-
Service Value : eine Einführung in die theoretischen und praktischen Problemstellungen
Bruhn, Manfred, (2014)
-
Value co-creation in health care : a phenomenological examination of the doctor-patient encounter
Osei-Frimpong, Kofi, (2017)
- More ...
-
Bruhn, Manfred, (2010)
-
Kundenwertmanagement : Konzepte, Strategien und Massnahmen in der Praxis
Bruhn, Manfred, (2008)
-
Customer equity management as formative second-order construct
Bruhn, Manfred, (2008)
- More ...