Customer equity management as formative second-order construct
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Bruhn, Manfred ; Georgi, Dominik ; Hadwich, Karsten |
Published in: |
Journal of business research : JBR. - New York, NY : Elsevier, ISSN 0148-2963, ZDB-ID 189773-1. - Vol. 61.2008, 12, p. 1292-1301
|
Subject: | Messung | Measurement | Betriebliche Kennzahl | Financial ratio | Kundenwert | Customer value | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Operations Research | Operations research |
-
Customer lifetime value measurement
Borle, Sharad, (2008)
-
Special issue : Formative indicators
Diamantopoulos, Adamantios, (2008)
-
Kundenwert: Hintergrund, Konzeptualisierung und Messmethoden
Gelbrich, Katja, (2006)
- More ...
-
Kundenwertmanagement : Konzepte, Strategien und Massnahmen in der Praxis
Bruhn, Manfred, (2008)
-
Georgi, Dominik, (2006)
-
Integrierte Kundenorientierung von Banken - Konzept und empirische Befunde
Bruhn, Manfred, (2006)
- More ...