The time and the place for readership panels
Year of publication: |
1968
|
---|---|
Authors: | Ehrenberg, A. S. C. |
Published in: |
Journal of advertising research. - New York, NY : Foundation, ISSN 0021-8499, ZDB-ID 219178-7. - Vol. 8.1968, 2, p. 19-22
|
Subject: | Werbungsmittel |
-
Kurzbericht einer Untersuchung für den Bundesverband Druck e.V
(1977)
-
Some aspects of the acceptability of particular photographic models to the Bantu
Van der Reis, Alice Patricia, (1972)
-
Optimale Werbeprogrammplanung : Grundlagen und Entscheidungsmodelle
Junk, Hermann, (1971)
- More ...
-
Ungenutzte absatzwirtschaftliche Grundlagenforschung
Ehrenberg, A. S. C., (1966)
-
Repeat-buying : facts, theory and application
Ehrenberg, Andrew S. C., (1988)
-
Data reduction : analysing and interpreting statistical data
Ehrenberg, Andrew S. C., (1975)
- More ...