Transfer organisationalen Wissens als Bestimmungsfaktor des internationalen Markteintritts
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Al-Laham, Andreas |
Published in: |
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung. - München : Beck, ISSN 0340-1650, ZDB-ID 120285-6. - Vol. 33.2004, 1, p. 2-7
|
Subject: | Lernende Organisation | Learning organization | Wettbewerbsstrategie | Competitive strategy | Internationaler Markteintritt | International market entry |
-
Fashionably late : strategies for competing against a pioneer advantage
Besharat, Ali, (2016)
-
Igwe, Paul Agu, (2022)
-
Keeping your enemies closer : when market entry as an alliance with your competitor makes sense
Cai, C. Jeffrey, (2016)
- More ...
-
Planung : Prozesse - Strategien - Maßnahmen
Welge, Martin K., (1992)
-
Al-Laham, Andreas, (2008)
-
Strategische Aspekte von Nachhaltigkeit am Beispiel des Managements von Unternehmungsnetzwerken
Al-Laham, Andreas, (2008)
- More ...