Understanding digital and Social Media Marketing concepts
Year of publication: |
2017
|
---|---|
Authors: | Gatautis, Rimantas |
Published in: |
Digital and social media marketing : a results-driven approach. - London : Routledge, ISBN 978-1-138-91791-0. - 2017, p. 21-43
|
Subject: | Social Web | Social web | Online-Marketing | Internet marketing | Geschäftsmodell | Business model | Erfolgsfaktor | Success factor | Textilhandel | Textile distribution | Litauen | Lithuania |
-
Verkaufschance Web 2.0 : Dialoge fördern, Absätze steigern, neue Märkte erschließen
Knappe, Martin, (2007)
-
Verkaufschance Web 2.0 : Dialoge fördern, Absätze steigern, neue Märkte erschließen
Knappe, Martin, (2007)
-
The Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands : Marketspaces and Marketplaces
Ozuem, Wilson, (2021)
- More ...
-
Optimalus IT paslaugų valdymo sprendimas verslui
Baltakys, Andrius, (2009)
-
Finansiniai e. atsiskaitymai verslo įmonių finansinėje veikloje
Klusovskienė, Žana, (2009)
-
Internetinės reklamos efektyvumo vertinimo modelis
Marcinkevičiūtė, Milda, (2009)
- More ...