Unternehmens- und Stakeholderkommunikation als Einflussfaktoren des Unternehmensmarkenimages
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Fiedler, Lars ; Becker, Jan U. ; Kirchgeorg, Manfred |
Published in: |
Marketing : ZFP ; journal of research and management. - München : Beck, ISSN 0344-1369, ZDB-ID 717348-9. - Vol. 31.2009, 3, p. 197-211
|
Subject: | Markenführung | Brand management | Firmenimage | Corporate reputation | Öffentlichkeitsarbeit | Public relations | Stakeholder |
-
Balancing acts : managing employees and reputation in social media
Rokka, Joonas, (2014)
-
Ethical management of intangible assets in contemporary organizations
Gambetti, Rossella C., (2017)
-
Shams, S. M. Riad, (2015)
- More ...
-
Unternehmens- und Stakeholderkommunikation als Einflussfaktoren des Unternehmensmarkenimages.
Fiedler, Lars, (2009)
-
Kirchgeorg, Manfred, (2004)
-
Welchen Beitrag leisten regionale Lebensmittel zur Wertschöpfung?
Kögl, Hans, (2011)
- More ...