Vertriebsstrategien für den Mittelstand : Die Vitaminkur für Absatz, Umsatz und Ertrag
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Pufahl, Mario A. |
Other Persons: | Gruhler, Jörg M. (contributor) ; Laux, David D. (contributor) |
Publisher: |
Wiesbaden : Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler/GWV Fachverlage GmbH, Wiesbaden |
Subject: | Economics | Marketing | Klein- und Mittelbetrieb | Marketingstrategie |
Description of contents: | Description [doi.org] |
Extent: | Elektronische Ressource(n) im Fernzugriff |
---|---|
Type of publication: | Book / Working Paper |
Notes: | Zugriff nur im Hochschulnetz der Universität Köln bzw. für autorisierte Benutzer |
ISBN: | 978-3-8349-0663-2 |
Other identifiers: | 10.1007/978-3-8349-0663-2 [DOI] |
Source: |
-
An empirical study of marketing of SMEs in the tourism sector
Yaja, Millo, (2021)
-
Innovations in communication and advertising : a perspective from small firms in southern Brazil
Rodrigues, Leonel Cezar, (2018)
-
Characteristics of marketing communication strategy of a small enterprise
Lazarević-Moravčević, Marija, (2019)
- More ...
-
Vertriebsstrategien für den Mittelstand : die Vitaminkur für Absatz, Umsatz und Ertrag
Pufahl, Mario, (2006)
-
Vertriebsstrategien für den Mittelstand : Die Vitaminkur für Absatz, Umsatz und Ertrag
Pufahl, Mario, (2006)
-
Vertriebsstrategien für den Mittelstand : die Vitaminkur für Absatz, Umsatz und Ertrag
Pufahl, Mario, (2006)
- More ...