Vom Markenmedium zur Medienmarke : die Zukunft des Brand Content Managements
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Tropp, Jörg ; Baetzgen, Andreas |
Published in: |
Brand Content : die Marke als Medienereignis. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, ISBN 3-7910-3315-8. - 2013, p. 275-288
|
Subject: | Markenführung | Brand management | Content Management | Content management |
-
Transforming services to the customer : exploring user-generated content and entrepreneurship
Fischbach, Sarah, (2015)
-
Leveraging user-generated content: a visual case analysis of Contiki's brand co-creation campaign
Ouschan, Robyn, (2019)
-
Conceptualising digital content marketing for greater consumer brand engagement
Jacob, Mishel Elizabeth, (2021)
- More ...
-
Baetzgen, Andreas, (2015)
-
Die Marke als Medium : eine Einführung in das Brand Content Management
Tropp, Jörg, (2013)
-
Markenmedien : die Marke auf dem Weg zum Medium?
Baetzgen, Andreas, (2014)
- More ...