Wachstumsorientiertes Kundenbeziehungsmanagement
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Wildemann, Horst ; Faust, Peter |
Published in: |
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen. - Wiesbaden : Gabler/GWV-Fachverl., ISSN 0254-9697, ZDB-ID 614123-7. - Vol. 21.2004, 4, p. 41-44
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Unternehmenswachstum | Firm growth |
-
Firm performance and asymmetry of supplier and customer relationships
Fujii, Daisuke, (2019)
-
Song, Tae Ho, (2016)
-
Relational embeddedness, breadth of added value opportunities, and business growth
Mawdsley, John K., (2021)
- More ...
-
PROZESSOPTIMIERUNG - Partnerschaftliche Prozessoptimierung
Wildemann, Horst, (2004)
-
Faust, Peter, (1982)
-
The influence of exogenous factors on freight rate development
Faust, Peter, (1976)
- More ...