Werbewirkung ausgewählter Website-Elemente : eine empirische Studie am Beispiel der Internetauftritte von Pkw-Herstellern
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Gierl, Heribert ; Bambauer, Silke |
Published in: |
Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis ; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-0644-1. - 2007, p. 305-325
|
Subject: | Kfz-Industrie | Automotive industry | Website | Werbewirkung | Advertising effects | Empirische Methode | Empirical method | Deutschland | Germany |
-
The impact of brand equity on customer acquisition, retention, and profit margin
Stahl, Florian, (2010)
-
Barta, Thomas, (2007)
-
Halaszovich, Tilo F., (2011)
- More ...
-
Effects of consumers' mood in a personal sales conversation
Gierl, Heribert, (2006)
-
Effects of consumers' mood in a personal sales conversation
Gierl, Heribert, (2005)
-
Effects of mood and argument strength on product evaluation in a personal sales conversation
Gierl, Heribert, (2006)
- More ...