Wie Live Communication Marken zum Thema macht : Content-Strategien am Beispiel Musik
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Schmitz, Herbert |
Published in: |
Brand Content : die Marke als Medienereignis. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, ISBN 3-7910-3315-8. - 2013, p. 159-172
|
Subject: | Musikveranstaltung | Musical performance | Markenführung | Brand management | Content Management | Content management |
-
Transforming services to the customer : exploring user-generated content and entrepreneurship
Fischbach, Sarah, (2015)
-
Leveraging user-generated content: a visual case analysis of Contiki's brand co-creation campaign
Ouschan, Robyn, (2019)
-
Conceptualising digital content marketing for greater consumer brand engagement
Jacob, Mishel Elizabeth, (2021)
- More ...
-
Methoden der Kostenermittlung und Kostenrechnung beim Umschlagsbetrieb der öffentlichen Binnenhäfen
Schmitz, Herbert, (1963)
-
Schmitz, Herbert, (1966)
-
Das Steuerstrafverfahren : ein Leitfaden für die Praxis
Schmitz, Herbert, (1983)
- More ...