Showing 1 - 10 of 12
Der Beitrag diskutiert Kundenerfahrung als Bezugsrahmen, der die beiden Konstrukte Kundenerlebnisund Kundenvertrautheit umfasst. Kundenerfahrung wird konzeptionalisiert alsKundenerlebnis im Sinne eines Maßstabs für die Qualität der Kundenerfahrung (positiv/negativ). Die Einflussstärke der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008836954
Nowadays modern advertising environments try to provide more efficientads by targeting costumers based on their interests. Various approaches existtoday as to how information about the users’ interests can be gathered. Users candeliberately and explicitly provide this information or user’s...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009004993
Das IfM Bonn untersucht anhand einer repräsentativen Trendstudie für den Zeitraum 2007 bis 2017, wie KMU dem demografischen Wandel begegnen. Demnach sind die KMU aktuell besser als 2007 über den demografischen Wandel informiert. Die Mehrheit der KMU hat ihre Absatzstrategie an die bereits...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011886691
success depends on two factors: the user-friendliness of the information system and the consistency of the marketing strategy …-sections. Regarding the second part – consistency of the marketing strategy- it is important to initially understand consumers’ behaviour …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010420966
Marketing and sales departments carry out two separate functions (Kotler et al. 2007, 1144); nevertheless, they must … interact closely with each other, as both are essential parts for the marketing activities in each company. Each company has … of this paper lies on defining the necessary terminology to analyze the subject matter, identifying the role of marketing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521872
durch den technologischen Fortschritt in der Medizin wichtige Erkenntnisse für das Marketing liefern, insbesondere Einblicke …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521941
Ausgangspunkt des Marketing sind die Probleme, Wünsche und Bedürfnisse der Konsumenten. Es sind jedoch kaum …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011941947
-- Icons Used in This Book -- Beyond the Book -- Where to Go from Here -- Part I: Getting Started with Influencer Marketing … -- Chapter 1: Influencer Marketing 101 -- Defining Influencer Marketing -- Identifying the Primary Influencer Platforms -- Blogs … influencer marketing to a marketing firm -- Measure the right stuff -- Making Influencer Marketing Work for You -- If you're an …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011839065
Das IfM Bonn untersucht anhand einer repräsentativen Trendstudie für den Zeitraum 2007 bis 2017, wie KMU dem demografischen Wandel begegnen. Demnach sind die KMU aktuell besser als 2007 über den demografischen Wandel informiert. Die Mehrheit der KMU hat ihre Absatzstrategie an die bereits...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011883740
Zunehmende Diskontinuitäten und fortschreitende Marktsättigung sowie das Auftreten neuer Wettbewerber stellen den Bankbereich vor die Notwendigkeit, sein Geschäft strategisch auszurichten. Die vorliegende Arbeit hat sich zum Ziel gesetzt, ein Konzept zur strategischen Marketingplanung in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011960500