Showing 1 - 10 of 13,561
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014584457
more general measurement practices. They show which practices are positively associated with five different measures of … performance. The intensity of measurement through regular review, detailed accounting for marketing spending, and use of … performance dashboards have little impact on performance. The strongest "returns on measurement" appear to arise from reporting …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014146811
des Direktmarketing-Einsatzes beeinflussenden Determinanten nur geringe Aufmerksamkeit gewidmet. Vor diesem Hintergrund … ist das Ziel dieser Arbeit, einen Beitrag zur experimentellen Analyse der Wirkungsweise der Direktmarketing …-Instrumente Mailing, Email und SMS zu leisten. Aufbauend auf einer theoretischen Fundierung des direktmarketing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011943115
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003955374
Der Factory Outlet Store stellt einen neuen Vertriebskanal dar, der es Herstellern ermöglicht, Kunden Markenprodukte zu vergleichsweise günstige Preisen anzubieten. Der vorliegende Beitrag befasst sich mit dem Konzept Factory Outlet Store und der Frage, ob es sich hierbei um einen aktuellen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521418
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001678741
The paper deals with standing of young population about the SMS messaging as anelement of direct marketing advertising of small and medium-sized enterprises (SMEs). This issue is of great importance for Croatian SMEs who want to be competitive with SMEs in EU who have already gradually accepted...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013084826
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013033577
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009316769
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011810970