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The marketing communications industry and theory are facing rapid changes in accordance with global business and society fluctuations. Global and local market conditions are constantly varying and thus creating hardly predictable environment. The most implemented tool for marketing...
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Hidden economy presents a big concern for both developing and developed countries. Of particular interest is precise determination of the temporal pattern of hidden for small developing economies, which exhibit many peculiarities. Several methods for estimation of hidden economy are effectively...
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Customer's perception is becoming more crucial for the banks to maintain their market shares, profitability and customer's loyalty under highly competitive market conditions. This paper studies the dimensions of customer's perception of the overall banking industry in Croatia, focusing on...
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Messen brauchen Medien und Medien brauchen Messen. Als mediale Großereignisse ziehen Messen eine Vielzahl von Medienvertretern an. Die PR-Arbeit bei Messegesellschaften ist daher ein ist vielschichtiges Feld, welches diverse Einflussfaktoren zu berücksichtigen hat. Insbesondere die...
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Mit dem Versuch, gesellschaftliche und soziale Verantwortung in die Geschäftsmodelle und Leitkonzepte von Unternehmen zu integrieren, verändert sich zunehmend die Kommunikation der Global Player hin zum Konsumenten. Oft besteht jedoch eine mangelhafte Kongruenz der Kommunikationsstrukturen mit...
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