Showing 1 - 10 of 22,005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012508247
des Omni-Channel-Ansatzes für den Einzelhandel sowie auf den sich daraus ergebenden Einfluss auf die Customer Journey. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013258754
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003634292
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008662388
The order of present day business being global, a constant adaptation and reinvention of marketing strategies is imperative so as to face the challenge of satisfying the local customers in the global markets. In the Retail sector, India is currently witnessing tremendous growth; but there has...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012723861
This study contributes to the retail adoption literature by explicitly focusing on the role of both profit-related and relationship variables in explaining new product adoption decisions by retailers, instead of considering either one of these groups of variables in isolation as has been done by...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012769338
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012003135
Die Bedeutung der Kundenkenntnis für den Markterfolg der Anbieter ist unbestritten. Dennoch wissen wir wenig darüber, wie gut die Anbieter ihre Kunden kennen. Dies gilt auch für den Handel. Deshalb befasst sich die hier vorgelegte Publikation mit der Ausprägung der Kundenkenntnis im Handel,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011666351