Showing 1 - 10 of 84,502
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012404010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515532
Conceptions: Public Sphere Theory -- Public Value -- Radio -- Resilience of Hyperlocal Media in a Global Media Environment … A Service Theory Approach to Media -- Social Dimensions of Advertising Communication -- Social Media -- Technology and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015084830
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012624133
Mobile content is increasingly available over mobile platforms and mobile networks. Most common applications are music and games. This study analyses development of mobile digital content value chains and business models, drivers of mobile content dissemination and identifies policy issues.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012443917
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012414511
Robert Weller betrachtet in diesem essential Content als Asset, das an sich schon einen Wert für das Unternehmen darstellt, unabhängig von dessen Nutzung im Marketing, Vertrieb oder Service. Auf Basis von kalkulierten Erwartungen sollen Investitionsentscheidungen erleichtert werden,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402376
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011997974
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014531704
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013401990