Showing 1 - 10 of 18
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012301991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011555981
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010424051
Active Price Management: Fundamentals and Challenges -- Conditions of Price Management -- Goals of Price Management -- Price Management Strategies -- Price Management for Innovations -- Auctions -- Price Management for Business-to-Business Services -- Conclusion.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425493
Aktives Preismanagement: Grundlagen und Herausforderungen -- Rahmenbedingungen des Preismanagements -- Ziele des Preismanagements -- Strategien des Preismanagements -- Preismanagement für Innovationen -- Auktionen -- Preismanagement für Business-to-Business-Dienstleistungen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014415153
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012390032
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012390042
This textbook gives a clear and comprehensive overview of the process of strategic marketing planning. The authors provide a systematic framework that helps to structure the vast and complex marketing knowledge, thus making it more accessible and easier to use for strategic marketing planning....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396527
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012650057
Dieses Buch vermittelt in verständlicher und knapper Form einen systematischen Überblick über den idealtypischen Verlauf der Marketingplanung. Leserinnen und Leser erhalten ein übersichtliches Raster, mit dessen Hilfe sie das umfangreiche und komplexe Marketingwissen einordnen und für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012587216