Showing 1 - 10 of 36
Praxisorientiert, klar strukturiert und eingängig vermittelt das bewährte Lehrbuch wesentliche Grundlagen des …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550759
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012545562
This entirely revised and updated third edition of Market Entry Strategies continues to combine the profound explanation of internationalization theories and concepts with real-life firm cases. Reviewing the readers’ valuable feedback from successful previous editions this version targets to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550480
Marketingpraxis bildet die Marke den Dreh- und Angelpunkt des marktorientierten Handelns. Das vorliegende Lehrbuch schließt die Lücke …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550617
Frontmatter -- Vorwort -- Inhalt -- 1. Thematische und begriffliche Grundlegung -- 2. Segmentierung – Optimierung des Kundennutzens -- 3. Positionierung – Optimierung des Kundenvorteils -- 4. Kommunikation – Optimierung der Kundenwahrnehmung -- 5. Vertrieb – Optimierung der Kundennähe...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550559
Dieses Lehrbuch stellt die Aufgabenbereiche von Marketing und Vertrieb wissenschaftlich fundiert wie praxisorientiert …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550612
Religionen durchdringen alle Lebensbereiche, auch den Konsum. Die religionsvergleichende Konsumentenforschung zeigt, wie Konfession und Religiosität von Verbrauchern deren Konsumverhalten systematisch beeinflusst. So ist Buddhisten der Ruf einer Einkaufsstätte noch wichtiger als deren...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550676
The objective of this textbook is to present the basic strategic and configurational complexes of marketing management in the hotel industry, and in this edition gastronomy as well, based on an integrative and holistic understanding of marketing and taking into account the current challenges in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550607
In this book a comprehensive coverage of major retailing topics and contemporary issues in retailing and branding is given, including many cases and practical examples. Besides introducing the topic strategic planning in retailing and fundamentals in the fields of the marketing mix in retailing,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550442
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011588604