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~isPartOf:"Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband des 3. Internationalen Markentags"
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Aufsatz im Buch
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Book section
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Language
All
German
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English
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Author
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Baumgarth, Carsten
2
Bruhn, Manfred
1
Burmann, Christoph
1
Ceritoğlu, Bahar
1
Eichen, Falko
1
Fritz, Wolfgang
1
Gerhold, Christine
1
Halaszovich, Tilo
1
Herz, Marc
1
Hohl, Nikolaus A. D.
1
Holweg, Christina
1
Kelemci-Schneider, Gülpinar
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Lienbacher, Eva
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Lorenz, Bettina
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Reutterer, Thomas
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Schlegl, Sandra
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Schnedlitz, Peter
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Weber, Daniela
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Wiesel, Stefan
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Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband des 3. Internationalen Markentags
Journal of business research : JBR
2,084
Journal of retailing and consumer services
1,965
International journal of consumer studies
793
NBER working paper series
781
International journal of hospitality management
732
Psychology & marketing
687
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
655
NBER Working Paper
611
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
592
The journal of brand management : an international journal
450
The journal of product & brand management
423
Journal of marketing research : JMR
407
SpringerLink / Bücher
404
Asia Pacific journal of marketing and logistics
397
Discussion paper series / IZA
390
European journal of marketing : EJM
383
Journal of fashion marketing and management
383
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
364
Journal of consumer psychology : JCP : the official journal of the Society for Consumer Psychology
346
Journal of travel and tourism marketing
332
Journal of international consumer marketing
330
Tourism management : research, policies, practice
325
Journal of marketing management : MM
323
Journal of retailing
323
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
317
Journal of marketing
317
International journal of retail & distribution management
309
Cogent business & management
308
Journal of marketing communications
303
Marketing letters : a journal of research in marketing
301
The international review of retail, distribution and consumer research
298
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
294
The journal of consumer marketing
294
Young consumers : insight and ideas for responsible marketers
291
Journal of consumer behaviour : an international research review
290
IZA Discussion Paper
276
Journal of the Academy of Marketing Science
275
Technological forecasting & social change : an international journal
274
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
269
Journal of business ethics : JOBE
267
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Der Einfluss des Country-of-Origin Effekts im Vergleich zu anderen Faktoren auf die Kaufabsicht und Markenpräferenz in der Produktgruppe PKW
Gerhold, Christine
- In:
Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband …
,
(pp. 105-118)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003968935
Saved in:
2
Exploring consumer's
brand
image perceptions with collages : implications on data collection, data analysis and mixed method approaches
Herz, Marc
- In:
Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband …
,
(pp. 121-143)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003968938
Saved in:
3
Der Beitrag von Emotionen und visuellen Stimuli für das Markenmanagement
Schlegl, Sandra
- In:
Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband …
,
(pp. 145-162)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003968940
Saved in:
4
Markenorientierung : Konzept und empirische Ergebnisse
Baumgarth, Carsten
- In:
Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband …
,
(pp. 3-25)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003968921
Saved in:
5
Messung und Steuerung der Markenbeziehungsqualität : Ergebnisse einer branchenübergreifenden empirischen Studie im Konsumgütermarkt
Bruhn, Manfred
;
Eichen, Falko
- In:
Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband …
,
(pp. 27-54)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003968925
Saved in:
6
Das Involvement-Konstrukt : konzeptionelle Weiterentwicklung und Einordnung des Markeninvolvements
Hohl, Nikolaus A. D.
;
Naskrent, Julia
- In:
Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband …
,
(pp. 57-71)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003968931
Saved in:
7
Beziehungen zwischen Konsumenten und Marken : eine empirische Analyse verschiedener Beziehungstypen
Lorenz, Bettina
;
Fritz, Wolfgang
- In:
Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband …
,
(pp. 73-101)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003968934
Saved in:
8
Ist CHANEL wirklich stärker als NIVEA? : empirische Studie zum Nutzen, Opfer und zur Markenstärke von Basis-, Premium- und Luxusmarken
Baumgarth, Carsten
;
Kelemci-Schneider, Gülpinar
; …
- In:
Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband …
,
(pp. 167-193)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003968946
Saved in:
9
Zerlegung des Marketing Mix Einflusses auf Versuchs- und Wiederkaufraten neuer FMCG Produkte unter Verwendung von Panel-Daten
Halaszovich, Tilo
;
Burmann, Christoph
- In:
Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband …
,
(pp. 195-208)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003968949
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10
Handelsorientierte Markenbewertung
Wiesel, Stefan
;
Reutterer, Thomas
- In:
Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband …
,
(pp. 211-222)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003968952
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