Beziehungen zwischen Konsumenten und Marken : eine empirische Analyse verschiedener Beziehungstypen
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Lorenz, Bettina ; Fritz, Wolfgang |
Published in: |
Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband des 3. Internationalen Markentags. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-2360-8. - 2010, p. 73-101
|
Subject: | Markenartikel | Brand | Beziehungsmarketing | Relationship marketing |
-
Gómez-Suárez, Mónica, (2019)
-
Brand lovemarks scale of sport fans
Shuv-Ami, Avichai, (2018)
-
Brand personality scale : how do Indian consumers interpret the personality dimensions?
Khandai, Sujata, (2015)
- More ...
-
An extended search for generic consumer-brand relationships
Fritz, Wolfgang, (2014)
-
Fritz, Wolfgang, (2010)
-
Validation of brand relationship types using advanced clustering methods
Fritz, Wolfgang, (2012)
- More ...