Showing 1 - 10 of 670
This book presents a collection of articles addressing a range of marketing strategies unique to emerging economies. It describes the component of strategic and tactical marketing, including the marketing mix, segments and targeting, product and market orientation, employing the Internet and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395863
1. Introduction -- 2. Dependence in Buyer-Supplier Relationships – Present State and Future Perspectives -- 3. The Emergence of Dependence and Lock-in Effects in Buyer–Supplier Relationships – A Buyer Perspective -- 4. Managing Distinct Buyer–Supplier Dependencies – A Typological...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398374
1. Exploring the Role of Actors in the Formation of Market Relationships -- 2. Perspectives on Market – B2B Market as Network -- 3. Analysing Supplier Customer Relationships in Business Markets -- 4. Actors in Interaction -- 5. An Empirical Study of Interaction in Business Relationships -- 6....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399272
Im Konsum­güter­bereich sind emotionale Werte wie Marke-Kunde-Beziehungen ein erfolgreiches Instrument zur nach­haltigen Differen­zierung vom Wettbewerb. Da organisationale Entscheider in der Regel über ein tief verankertes rationales Selbstbild ver­fügen, stellt sich die Frage, ob dies...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016661
This book is an essential guide or foundational toolkit for anyone who is involved in the process of developing, offering or selling any type of product or service. Based on How to surf on the waves of innovation and the principle of “form follows function” (System Architecture), it...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395951
Grundlagen zu Enterprise Mobility, Akzeptanz und Akzeptanzforschung -- Literaturbasierte Modellbildung zur Entstehung der Akzeptanz -- Empirie auf Basis Partial Least Squares Strukturgleichungsmodellierung -- Expertengestützte Entwicklung praktischer Handlungsempfehlungen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402959
Marketing, Produktmanagement, Vertrieb, Einkauf, Category Management sowie Marktleiter und Berater aus der Konsumgüterindustrie …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403114
Was ist Produktmanagement? -- Was zeichnet ein erfolgreiches Produkt aus betriebswirtschaftlicher Sicht aus? -- Wie … Produktmanagement? -- Was motiviert Unternehmen zu nachhaltigem Produktmanagement? -- Was bedeutet Nachhaltigkeit entlang der … Nachhaltigkeitsperspektive? -- Wie kommen Nachhaltigkeitsaspekte in das Produktmanagement?. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403237
Einführung in das digitale Produktmanagement -- Nutzerzentrierte Produktvisionen -- Product Discovery -- Validierung … von Produktideen am Markt -- Alignment – Wie gute Abstimmung gelingt -- Wirkungsorientiertes Produktmanagement mit OKR … -- Product Delivery -- Lateral Leaderhip im Produktmanagement -- Product Owner und Scrum Master -- User Experience verstehen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403246
Werden Sie von diesem Buch profitieren? Ja, insbesondere wenn Sie im Marketing oder Produktmanagement der Arzneimittel …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013386098