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Werbewirkung
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Kaufentscheidung
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Germany
2
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2
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Einzelhandel
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Electronic Commerce
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Event sector
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Forecasting model
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Großbritannien
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Marketingtheorie
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Type of publication
All
Article
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatzsammlung
Book section
Conference paper
Reprint
Sammlung
Systematic review
Aufsatz im Buch
7
Übersichtsarbeit
1
Language
All
German
4
English
3
Author
All
Belk, Russell W.
Curth, Susanne
Diehl, Sandra
Ermer, Beatrice
Foxall, Gordon R.
Gröppel-Klein, Andrea
Keller, Kevin Lane
Laroche, Michel
Loureiro, Sandra Maria Correia
Mink, Moritz
Ozanne, Julie L.
Pelsmacker, Patrick de
Phau, Ian
Rudolph, Thomas
Schramm-Klein, Hanna
Kirchgeorg, Manfred
2
Boztuğ, Yasemin
1
Gruber, Elke
1
Hildebrandt, Lutz
1
Kotouc, Alexander Johannes
1
Lademann, Rainer
1
Liebmann, Hans-Peter
1
Oliveira-Castro, Jorge M.
1
Purper, Guido
1
Saevarsson, Hugi
1
Schuckel, Marcus
1
Springer, Christiane
1
Valdimar Sigurdsson
1
Weinberg, Peter
1
Wells, Victoria K.
1
Wierich, Ralf
1
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All
Consumer behavior analysis : (a) rational approach to consumer choice
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
Legends in consumer behavior
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
Measuring and managing brands
3
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
2
Brand management ; Vol. 2
2
Cutting edge international research
2
International advertising and communication : current insights and empirical findings
2
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
2
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
2
Media and change management : creating a path for new content formats, business models, consumer roles, and business responsibility
2
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
2
The impact of theory on representations of the consumer and the marketing organisation
2
Advances in National Brand and Private Label Marketing : Fifth International Conference, 2018
1
Beyond sustainability
1
Brand management ; Vol. 3
1
Brand management ; Vol. 4
1
Challenges and trends in modern banking
1
Country of origin effect : looking back and moving forward
1
Das Discount-Phänomen : eine 360-Grad-Betrachtung
1
E-business : state of the art of ICT based challenges and solutions
1
Electronic retailing
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
1
Events und Messen : Stand und Perspektiven der Eventforschung ; [mit der 5. Wissenschaftlichen Konferenz Eventforschung, die am 25. Oktober 2013 vom Lehrstuhl Marketing und Handelsbetriebslehre der TU Chemnitz veranstaltet wurde ...]
1
Handbook of qualitative research methods in marketing
1
Handbook of research on applied data science and artificial intelligence in business and industry ; Volume 1
1
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
1
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
1
Markenstrategien im Spannungsfeld Hersteller - Handel : Markendialog Februar 2011
1
Marketing management : a cultural perspective
1
Marketing-mix strategies - product strategy and promotion strategy
1
Marktpsychologie
1
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
1
The evolution of brands : from signals of quality to storehouses of trust
1
The international review of retail, distribution and consumer research
1
Transformative consumer research for personal and collective well-being
1
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In-store experimental approach to pricing and consumer behavior
Valdimar Sigurdsson
;
Foxall, Gordon R.
;
Saevarsson, Hugi
- In:
Consumer behavior analysis : (a) rational approach to …
,
(pp. 185-197)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009740372
Saved in:
2
30 Jahre "Erlebnismarketing" und "Erlebnisgesellschaft" : die Entwicklung des Phänomens "Erlebnisorientierung" und State-of-the-Art der Forschung
Gröppel-Klein, Andrea
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 37-60)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009549644
Saved in:
3
Brands Lands : Inszenierung begehbarer Erlebniswelten für den Kunden
Kirchgeorg, Manfred
;
Springer, Christiane
;
Ermer, Beatrice
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 295-316)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009550142
Saved in:
4
Wahrnehmungswirkung von Messeständen als temporären Markenerlebniswelten
Kirchgeorg, Manfred
;
Ermer, Beatrice
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 251-271)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009550168
Saved in:
5
Invitation to consumer behavior analysis
Foxall, Gordon R.
- In:
Consumer behavior analysis : (a) rational approach to …
,
(pp. 13-30)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009740040
Saved in:
6
Consumer
brand
choice : money allocation as a function of
brand
reinforcing attributes
Oliveira-Castro, Jorge M.
;
Foxall, Gordon R.
;
Wells, …
- In:
Consumer behavior analysis : (a) rational approach to …
,
(pp. 113-127)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009740400
Saved in:
7
Konsumentenreaktionen auf eine Sortimentsreduktion
Rudolph, Thomas
;
Kotouc, Alexander Johannes
- In:
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der …
,
(pp. 169-192)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003468094
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