Showing 1 - 10 of 11
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001715459
Forschungen über das Marketing in Mittel- und Osteuropa (MOE) haben seit Beginn der Transformation 1989 zugenommen. In …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010191103
Unternehmen in Mittel- und Osteuropa, basierend auf drei zentralen theoretischen Paradigmen, nämlich der Transaktionskostentheorie … Unternehmen aus den vier nordischen Ländern in Mittel- und Osteuropa zwischen 1990 und 2007 ergab, dass die Wahrscheinlichkeit der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009746387
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010203750
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010203751
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010203752
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001863517
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001395727
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001231761
The paper presents the results of a survey of managers in seven countries of CEE, focusing on leadership and management, the degree of deference subordinates display towards senior managers, work and leisure, and ethical issues. In discussing the findings of the survey particular attention will...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010190678