//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Journal of business research : JBR"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
One strike and you're out : qu...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Business ethics
3
Consumer behaviour
3
Corporate Social Responsibility
3
Corporate social responsibility
3
Konsumentenverhalten
3
Unternehmensethik
3
Brand image
2
Markenimage
2
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
7
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
4
Aufsatz in Zeitschrift
4
Language
All
English
4
Undetermined
3
Author
All
Brunk, Katja H.
7
Cohn, Deborah Y.
2
Shea, Linda J.
2
Blümelhuber, Christian
1
Published in...
All
Journal of business research : JBR
Journal of Business Research
3
Grundsatzfragen und Herausforderungen des Dienstleistungsmarketing
2
Handbuch Markenführung ; Bd. 2
2
Journal of business ethics : JOBE
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Marketing : journal of research and management
2
Working Papers CEB
2
Academy of Management learning & education : AMLE
1
Alles Marketing oder was? : Wie Marketing zentrale Unternehmenswerte im 21. Jahrhundert schafft!
1
Customer Care Management : Lernen von den Besten aus den USA und Deutschland
1
Der Handel im Informationszeitalter : Konzepte, Instrumente, Umsetzung ; Klaus Barth zum 65. Geburtstag
1
Dienstleistungsproduktion : [Absatzmarketing, Produktivität, Haftungsrisiken, Serviceintensität, Outsourcing]
1
Dienstleistungsqualität : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
1
Electronic Services
1
Erfolgswissen von 12 bekannten Managementtrainern
1
Grundlagen des After Sales Marketing
1
Handbook on brand and experience management
1
Handbuch Dienstleistungsmanagement : von der strategischen Konzeption zur praktischen Umsetzung
1
Handbuch Markenführung ; Bd. 1
1
Impulse für die Markenforschung und Markenführung
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Internationalisierung von Dienstleistungen : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Journal of business ethics : JBE
1
Journal of consumer behaviour : an international research review
1
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
1
Journal of marketing management : JMM ; journal of the Academy of Marketing
1
Journal of public policy & marketing
1
Management-Handbuch Sport-Marketing
1
Markenartikel : das Magazin für Markenführung
1
Markenmanagement in der Motorradindustrie : Grundlagen, Trends, Erfolgsstrategien führender Hersteller
1
Marketing 2010! : Impulse für das Marketing der Zukunft ; 31. Münchener Marketing-Symposium
1
Media & Marketing : ein Magazin der Produktamilie W & V
1
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
1
Psychology & marketing
1
Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
1
Roadmap to E-Business : wie Unternehmen das Internet erfolgreich nutzen ; Festschrift zum 75. Geburtstag von Prof. Dr. Heinz Weinhold-Stünzi
1
Schriftenreihe Global branding
1
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
1
Service engineering : Entwicklung und Gestaltung innovativer Dienstleistungen ; mit 24 Tabellen
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
4
OLC EcoSci
3
Showing
1
-
7
of
7
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
One strike and you're out: Qualitative insights into the formation of consumers' ethical company or brand perceptions
Brunk, Katja H.
;
Blümelhuber, Christian
- In:
Journal of business research : JBR
64
(
2011
)
2
,
pp. 134-142
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008769033
Saved in:
2
Exploring origins of ethical company/brand perceptions : a consumer perspective of corporate ethics
Brunk, Katja H.
- In:
Journal of business research : JBR
63
(
2010
)
3
,
pp. 255-262
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003959639
Saved in:
3
Exploring origins of ethical company/brand perceptions : reply to Shea and Cohn's commentaries
Brunk, Katja H.
- In:
Journal of business research : JBR
63
(
2010
)
12
,
pp. 1364-1367
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008747467
Saved in:
4
Using consumer perceived ethically as a guideline for corporate social responsibility strategy : a commentary essay
Shea, Linda J.
- In:
Journal of business research : JBR
63
(
2010
)
3
,
pp. 263-264
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003959641
Saved in:
5
Commentary essay on "Exploring origins of ethical company/brand perceptions : a consumer perspective of corporate ethics"
Cohn, Deborah Y.
- In:
Journal of business research : JBR
63
(
2010
)
12
,
pp. 1267-1268
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008747518
Saved in:
6
Exploring origins of ethical company/brand perceptions: Reply to Shea and Cohn's commentaries
Brunk, Katja H.
- In:
Journal of business research : JBR
63
(
2010
)
12
,
pp. 1364-1368
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008715745
Saved in:
7
Reseller adoption of manufacturers' e-business tools: The impact of social enforcement, technology–relationship fit and the mediating role of reseller benefits
Brunk, Katja H.
- In:
Journal of business research : JBR
63
(
2010
)
3
,
pp. 217-224
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008382097
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->