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Business-to-business marketing
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Online availability
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Undetermined
79
Type of publication
All
Book / Working Paper
111
Type of publication (narrower categories)
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Hochschulschrift
90
Thesis
39
Collection of articles of several authors
12
Sammelwerk
12
Konferenzschrift
9
Aufsatzsammlung
8
Case study
7
Fallstudie
7
Conference proceedings
5
Festschrift
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Lehrbuch
2
Textbook
2
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Language
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German
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English
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Author
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Proff, Heike
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Burmann, Christoph
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Pechlaner, Harald
4
Beyer, Christina
2
Fritz, Wolfgang
2
Hack, Andreas
2
Kirchgeorg, Manfred
2
Klarmann, Martin
2
Lüders, Maximilian
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Möhrle, Martin G.
2
Raabe, Thorsten
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Ritsert, Rolf
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Robra-Bissantz, Susanne
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Schmid, Marc
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Schmidt, Christopher M.
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Tretter, Michael
2
Vera, Antonio
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Wißotzki, Matthias
2
Woisetschläger, David
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Aaken, Dominik van
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Adam, Anne Kathrin
1
Bakker, Diederich
1
Becker, Wolfgang
1
Bejinariu, Ruxandra Maria
1
Bender, Matthias
1
Bergmeier, Markus
1
Berlin, Andreas
1
Berz, Jennifer
1
Biedermann, Hubert
1
Bormann, Patrick
1
Botzkowski, Tim
1
Breisig, Thomas
1
Breitling, Tobias
1
Brückner, Aaron D.
1
Bušljeta Banks, Ivana
1
Clauß, Thomas
1
Deimling, Christian von
1
Djurić, Dragan
1
Dorfer, Laura
1
Dorozalla, Florian
1
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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Deutscher Dialogmarketing Verband
3
Technische Universität Braunschweig
3
Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt
2
Springer Gabler <Firma>
2
Universität Bremen
2
Wissenschaftsforum Mobilität <11., 2019, Duisburg>
2
European Advertising Academy
1
Forschungskooperation Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
1
Helmut-Schmidt-Universität
1
ICORIA <12., 2013, Zagreb>
1
Karlsruher Institut für Technologie
1
Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg
1
Technische Universität Dresden
1
Technische Universität Hamburg
1
Technische Universität Hamburg-Harburg
1
Universität Hamburg
1
Universität Siegen
1
Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing <10., 2015, Fulda>
1
Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing <8, 2013, Hamburg>
1
Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing <9., 2014, Mainz>
1
Wissenschaftsforum Mobilität <10., 2018, Duisburg>
1
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Research
SpringerLink / Bücher
885
Journal of business research : JBR
606
Springer eBook Collection
365
Strategic management journal
257
Technological forecasting & social change : an international journal
245
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
199
International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
199
Journal of retailing and consumer services
194
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
185
Gabler Edition Wissenschaft
166
Harvard business review : HBR
165
Business horizons
158
Europäische Hochschulschriften / 5
152
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
150
Journal of business strategy
143
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
134
International journal of hospitality management
132
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
128
Business strategy and the environment
126
Premier reference source
125
Journal of strategy and management
124
Information & management : the internat. journal of management processes and systems ; journal of IFIP Users Group
123
Strategic Direction
122
International journal of advertising : the review of marketing communications
119
Management decision : MD
118
Journal of marketing communications
117
Strategy & leadership : a publication of Strategic Leadership Forum
117
Journal of advertising research
115
Springer eBook Collection / Business and Economics
115
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
111
Cogent business & management
104
Lehrbuch
103
Journal of research in interactive marketing : interactive marketing and computer-mediated communication
100
Tourism management : research, policies, practice
98
Journal of business ethics : JOBE
97
Technology analysis & strategic management
97
Information systems research : ISR
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Management Decision
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Persuasion in sozialen Medien : der Einfluss nutzergenerierter Inhalte auf die Rezeption und Wirkung von Onlinewerbung
Knoll, Johannes
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011308096
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2
Effectiveness of online marketing campaigns : an investigation into online multichannel and search engine advertising
Klapdor, Sebastian
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009732357
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3
Managing TV brands with social media : an empirical analysis of television series brands
Berz, Jennifer
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2016
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4
Retargeting und die Rolle des Online-Shopping-Momentums : theoretische Fundierung und empirische Analyse
Kes, Isabelle
-
2020
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5
Affiliate-Marketing : Steuerung des Klickpfads im Rahmen einer Mehrkanalstrategie
Bormann, Patrick
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011982757
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6
Online Video als Branded Entertainment in Deutschland : Geschäftsmodelle für die Produktion und Messbarkeit der Nutzereinstellung
Kind, Urs
-
2018
-
[1. Auflage]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011866871
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7
Social-Media-Kommunikation nationaler Regierungen in Europa : theoretische Grundlagen und vergleichende Länderanalysen
Sievert, Holger
(
ed.
);
Nelke, Astrid
(
ed.
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-
2014
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8
Location-based Advertising im Kontext von Big Data : Determinanten der Konsumentenakzeptanz
Warwitz, Claudius
-
2016
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9
Dialogmarketing Perspektiven 2015/2016 : Tagungsband 10. Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für …
;
…
-
2016
-
1. Aufl. 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011460269
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10
Extending the boundaries of advertising : [extended versions of papers presented at the 12th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) Zagreb, Croatia in June 20...
Bušljeta Banks, Ivana
(
ed.
)
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2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010458141
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