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Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
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1.Introduction -- 2.Section One: How and why the COVID-19 economic crisis occurred? A customer behavior-based perspective -- 3.Five phases for how customer behavior changed in response to COVID-19 -- 4.Psychological and economic explanations for why the COVID-19 economic crisis occurred -- 5....
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1. Digital Business in Africa: Social Media and Related Technologies – An Introduction -- 2. Ethical Social Media Marketing in Africa -- 3. The Benefits and Challenges of Social Media Marketing: Experience from Small and Rural-Based Entrepreneurs in the Vhembe District of Limpopo Province,...
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Part-I:The Convergence -- Chapter 1:Consumer Dynamics -- Chapter 2:Social Media and Markets -- Chapter 3:Relationship Strategy -- Part-II:The Shift -- Chapter 4:Neurobehavioral Perspectives -- Chapter 5:Rethinking Marketing -- Chapter 6:The Agile Mind-set -- Part-III:Window to the Future --...
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Kundenbeziehungslebenszyklus -- Kundenmanagement -- Vertriebsorganisation und -steuerung -- Personalpolitik …-Tipps“ mit anschaulichen Beispielen - Kundenmanagement und Segmentierung - Churn Management, Kundenbindung und Customer …
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Szenarien für „fitte 2030“ -- Zehn Herausforderungen für Zukunftsmanagement -- Acht Optionen für Banken und Finanzdienstleister -- Stärken-Aufbau durch Strategieentwicklung -- Erarbeiten der strategischen Ausgangssituation -- Identifikation der Strategieentwicklungschancen -- Nachhaltige...
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1. Introduction -- 2. Dependence in Buyer-Supplier Relationships – Present State and Future Perspectives -- 3. The Emergence of Dependence and Lock-in Effects in Buyer–Supplier Relationships – A Buyer Perspective -- 4. Managing Distinct Buyer–Supplier Dependencies – A Typological...
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Social media has received considerable attention, and many potential benefits, as well as concerns, are now being discussed. This book explores how social media can successfully support business processes in marketing, sales and service in the context of customer relationship management (CRM)....
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Die Macht der Konsumenten - die Beschreibung einer Veränderung -- Das Phänomen aus ökonomischer Sicht -- Das Phänomen aus soziologischer Sicht -- Das Phänomen aus psychologischer Sicht -- Das Phänomen aus philosophischer Sicht,.
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Digitalisierung - alles nur ein Hype? -- Neue Kunden durch digitale Werkzeuge -- Veränderungen im Informationsverhalten der Geschäftskunden -- Marketing als Lead-Maschine -- Big Data für den Mittelstand -- Automatisierung von Prozessen in Marketing und Vertrieb -- Die Fähigkeiten von...
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