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1. Introduction -- 2. Concept, Relevance and Management of CX -- 3. Starting a Start-Up -- 4. Understanding The Outside World: Customers & The Surrounding Environment -- 5. Outside-In: Defining the CX-Centric Business DNA—The Why, How, and What of a Start-Up -- 6. Inside-Out: Testing,...
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Thinking. Kundenorientierung ist ein wichtiger Erfolgsfaktor für Unternehmen, da dadurch Fehlentwicklungen und Flops vermieden …
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1.Introduction -- 2.Section One: How and why the COVID-19 economic crisis occurred? A customer behavior-based perspective -- 3.Five phases for how customer behavior changed in response to COVID-19 -- 4.Psychological and economic explanations for why the COVID-19 economic crisis occurred -- 5....
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Szenarien für „fitte 2030“ -- Zehn Herausforderungen für Zukunftsmanagement -- Acht Optionen für Banken und Finanzdienstleister -- Stärken-Aufbau durch Strategieentwicklung -- Erarbeiten der strategischen Ausgangssituation -- Identifikation der Strategieentwicklungschancen -- Nachhaltige...
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1. Introduction -- 2. Dependence in Buyer-Supplier Relationships – Present State and Future Perspectives -- 3. The Emergence of Dependence and Lock-in Effects in Buyer–Supplier Relationships – A Buyer Perspective -- 4. Managing Distinct Buyer–Supplier Dependencies – A Typological...
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Lebenszyklus der Kundenbeziehung -- Kundenmanagement -- Vertriebsorganisation und -steuerung -- Personalpolitik … - Kundenbeziehungslebenszyklus - Kundenmanagement - Vertriebsorganisation und -steuerung - Personalpolitik - Kennzahlenbasierte Vertriebssteuerung …
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Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
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Part I: An Introduction to Social Media Monetization -- 1. Introduction -- Part II: A Strategic Framework for Social Media Monetization -- 2. How Companies Can Exploit the Commercial Value of Social Media Through Advertising -- 3. How Companies Can Use Social Media for Social Selling -- 4. How...
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Chapter 1: The Unpredictable Environment and Role of Innovation -- Chapter 2: The Entrepreneurs, the Innovation Process and the Management of Uncertainty -- Chapter 3: The Necessity and the Drawbacks of Product and Process Innovation -- Chapter 4: A Review of Excessive Development Studies on the...
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Bedeutung fundierter Bewertungsinformationen zur Gestaltung der Geschäftsbeziehung im Maschinen- und Anlagenbau -- Konzepte zur Bewertung von Kundenbeziehungen im Maschinen- und Anlagenbau -- Entwurf einer produktbasierten Bewertungsmethodik für Kundenbeziehungen im Maschinen- und Anlagenbau...
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